Sprendimai: Logistikai

Programiniai sprendimai logistikos įmonėms

TYPECALC   Sistemos
TYPECALC platforma yra skirta greitam ir nebrangiam informacinių sistemų kūrimui ir pritaikymui. Mūsų specialistų sukurtos bazinės sistemos yra nemokamos. Daugiau informacijos apie TYPECALC platformą

Nemokamos

Greitai pritaikomos

Veikia internetu

Įvairiems įrenginiams

Ekspedicinių užsakymų sistema

Klientų/Tiekėjų registras ir statistika, užsakymų registras ir dokumentų eksportavimas, pirkimo/pardavimo sąskaitos, užsakymų savikainos skaičiavimas, apmokėjimų sekimas ir statistika.

Išbandyti

Transporto priemonių registras

Transporto priemonių ir jų dokumentų registras, dokumentų galiojimo pabaigų stebėjimas.

Išbandyti

Net 500EUR vertės paslaugų nemokamai Prisidėkite prie bazinių sistemų tobulinimo

Duomenų sistemų sprendimai kviečia mažas ir vidutines įmones prisijungti prie Sistemų išbandymo iniciatyvos: padėkite mums sukurti jums tinkamą produktą ir gaukite net 500EUR vertės paslaugų nemokamai.
Daugiau informacijos

Logistikos Valdymo Sistemos

Moduliai Logistikai

odoo - visame pasaulyje populiari verslo procesų valdymo sistema. DS2 transporto moduliai suteikia galimybę transporto įmonėms efektyviai išnaudoti visas odoo teikiamas naudas.

Daugiau

Logistikos Verslo Valdymo Sistemos

xSoft Cloud - tai Verslo Valdymo Sistema jau keletą metų naudojama įvairaus dydžio transporto ir kitų logistikos sričių įmonėse. Moduliari sistemos architektūra ir lanksti kainodara leidžia sprendimą pritaikyti įvairios struktūros organizacijoms.

Daugiau

Nemokamos Programos Logistikai - TYPECALC

Nemokamos sistemos verslui Idealus sprendimas mažoms įmonėms. Daugiau informacijos

Teirautis MB "Duomenų sistemų sprendimai" yra oficialus TYPECALC platformos administratorius Lietuvoje.
Gaukite 500EUR kreditą | Prisijunkite prie TYPECALC sistemų išbandymo iniciatyvos

Šiuo metu vykdoma TYPECALC Sistemų Išbandymo Iniciatyva: visoms įmonėms prisidedančioms prie nemokamų sistemų tobulinimo siūlome net 500EUR vertės kreditą mūsų paslaugoms. Daugiau informacijos apie iniciatyvos naudą logistikos įmonėms galite rasti čia.

Sprendimai Logistikos Įmonėms

Transporto įmonės

Ekspeditoriai

Dokumentų rengimas

Duomenų Sistemų Sprendimų specialistai yra įgyvendinę skirtingus projektus įvairiose logistikos srityse: nuo nuosavą transportą turinčių įmonių iki dokumentus forminančių mutinės tarpininkų.

Mūsų kuriami ir diegiami sprendimai ne tik apima įmonių valdymo/administracinius procesus, tačiau ir optimizuoja Jūsų vykdomą veiklą: automatinio dokumentų generavimo programos, specializuotos ataskaitos ir veiksmų automatizavimas leidžia logistikos įmonėms greičiau ir efektyviau vykdyti veiklą.

Programiniai sprendimai logistikos įmonėms

Duomenų sistemų sprendimų specialistai teikia platų spektrą paslaugų: nuo smulkių logistikos procesų optimizavimo iki specializuotų projektų vystymo:

  • Verslo valdymo sistemos
  • Mažesnės apimties sistemos duomenų apdorojimui ir dokumentų generavimui
  • GPS sekimo sistemų integravimas
  • Duomenų apdorojimas

Sprendimai pagal veiklos sritį

Mūsų specialistai turi patirties įvairiose logistikos srityse. Pagal vykdomos veiklos tipą galime pasiūlyti Jūsų procesus optimizuosiančius sprendimus.

Tarpininkavimas / dokumentų forminimas

Programiniai sprendimai gali stebėtinai sutrumpti dokumentų komplektų paruošimo laiką. Tinkamai automatizavus dokumentų užpildymo procesus įmonės gali pastebėti net 10 kartų pagreitėjimą dokumentų rengimo procesuose. Jei nuolatos transformuojate tuos pačius duomenis ranka, pildydami skirtingus dokumentus, galime jums pasiūlyti įvairių skirtingų dokumentų pildymą paspartinančias programas: nuo CMR iki specialų sąskaitų ir kitų dokumentų

Krovininių pervežimai (ref/tent)

Verslo valdymo sistemos skirtos sekti krovinių pervežimų užsakymus, jų vykdymą, perduoti informaciją tarp skirtingų pozicijų darbuotojų, administruoti sąskaitas, apmokėjimus ir užsakymų limitus, koordinuoti transporto priemonių priskyrimus, valdyti transporto priemonių autoparką, generuoti dokumentus išleidžiant vairuotojus, administruoti transporto priemonių išvykimą ir grįžimą.

Konteinerių pervežimai

Konteinerių pervežimų užsakymų (konteinerių tipai, SKU, terminalai ir kita) registravimo, sekimo, sąskaitų išrašymo ir administravimo sistemos.

Ekspedijavimas

Siūlome įvairius programinius sprendimus ekspedicinems įmonėms. Nuo verslo valdymo sistemų skirtingų krovinių pervežimų vykdymui ir/arba ekspedijavimui, iki nemokamų TYPECALC sistemų pritaikymo jūsų poreikiams.

Verslo valdymo sistemos ir kiti sprendimai logistikos įmonėms

Mūsų specialistai siūlo keletą skirtingų sprendimų įvairaus dydžio įmonėms: nuo labai mažų iki įdarbinančių šimtus darbuotojų.

Verslo valdymo sistemos

Ne vieną logistikos verslo valdymo sistemą sukūrę ir įdiegę mūsų specialistai gali ne tik pasiūlyti naujų verslo valdymo sistemų kūrimo paslaugas, tačiau ir pritaikyti kitose įmonėse jau naudojamas programas, padėti renkantis tarp įvairių sprendimų, papildyti šiuo metu naudojamas specializuotas sistemas naujomis funkcijomis.

Norėdami susipažinti su diegiamomis programomis ar pasikonsultuoti, kokios paslaugos būtų tinkamiausios jūsų įmonei, susisiekite su mumis.

Excel duomenų įvedimo/apdorojimo procesų optimizavimas

Didžioji dalis darbuotojų neturėdami specialių programavimo ar duomenų analizės žinių negali efektyviai išnaudoti visų Excel funkcijų. Investavę kelis šimtus eurų į šių procesų optimizavimą galite sutaupyti dienas darbuotojų darbo laiko:

  • Atliekame naudojamų programų/failų analizę
  • Pasiūlome galimybes jas optimizuoti
  • Tinkamai sukonfigūruojame failuose esančias formulių ir kitas funkcijas
  • Pateikiame našumą didinančias darbo instrukcijas darbuotojams

Nemokamos TYPECALC programos mažoms ir vidutinėms įmonėms

Mes esame oficialūs TYPECALC sistemų administratoriai Lietuvoje. Ši platforma suteikia galimybes labai greitai ir be didelių kaštų (kainos nuo 30 EUR) kurti ir keisti informacines sistemas. Platformą galite išbandyti nemokamai neribotą laiką, pasirinkdami iš daugelio nemokamų sistemų:

  • Transporto priemonių registrų
  • Dokumentų valdymo (dokumentų galiojimo laikų sekimas) sistemų
  • Darbuotojų registrų
  • Ekspedicinių užsakymų ir pirk./pard. SF registrų (su dokumentų generavimo funkcijomis)

Pagrindinis šios platformos tikslas - greitai ir pigiai suteikti sistemų pritaikymo paslaugas. Tad naudojantis šia sistema galite pasirinkti investuoti tik į tai, kas neša jums naudą:

  • Duomenų apsaugos, įsipareigojimų ir incidentų sprendimo planas (20 EUR/mėn.)
  • Sistemų pakeitimai: pakeisti galima visus sistemų veikimo aspektus, tačiau dažniausia: dokumentų šablonus, duomenų laukelius, ataskaitas, grafikus (kainos nuo 30 EUR)

Turite daugiau klausimų apie šią platformą? Susisiekite!

Dokumentų/Formų užpildymo sistemos

Įmonėms daug kartų pakortotinai pildančioms/apdorojančioms turimus duomenis siūlome įvairius automatizuoto duomenų transformavimo/užpildymo sprendimus: galime pasiūlyti ir jau sukurtas programas ir nestandartinius sprendimus (kainos nuo 200 EUR).

Visus siūlomus sprendimus grindžiame įmonei suteikiama finansine nauda, sutaupytu darbuotojų laiku, pranašumo suteikimu.